miércoles, 9 de julio de 2008

Albert Roig


El del posat seriós de la foto és l'Albert Roig, fins a l'1 de setembre d'enguany director del diari 'Bondia', primer mitjà gratuït de premsa escrita del Principat d'Andorra. Durant 9 mesos, vaig treballar a les seves ordres i avui ha anunciat , al seu blog personal, que deixa la direcció del diari on ens vam conèixer.


Ja he deixat escrit en altres entrades d'aquest blog que l'Albert és un tio que em cau rematadament bé. Podem discrepar en certs posicionaments ideològics, podem no estar d'acord amb alguna pel·lícula i tampoc tenir el mateix punt de vista sobre com enfocar una notícia, però em sembla un paio honest, una persona com cal, un cap dels d'abans, dels que es prenen la molestia d'atendre els seus treballadors, dels que donen la cara pels seus periodistes quan el poderós de torn ve a tocar els nassos perquè una informació no li ha agradat - va sortir en la meva defensa un parell de cops-, i amb una certa mànega ampla que permetia i ajudava a crear un ambient laboral fantàstic. M'ha escrit explicant-me que s'embarca en una nova aventura - no m'ha autoritzat a fer públic quina és- i jo, des d'aquí, vull dedicar-li aquesta entrada.


Molta sort Albert !
PD Escric aquest post escoltant 'Till the End of time', de Devotchka i part de la banda sonora de 'Little Miss Sunshine', un film fascinant amb un Steve Carell fantàstic. Ho podeu escoltar aquí: http://www.youtube.com/watch?v=2BtxhqfNnwY

No hay comentarios: