jueves, 7 de mayo de 2009

Don Andrés


L'entrada 101 d'aquest blog volia que estigués dedicada a un jugador que em té el cor robat. Andrés Iniesta, Don Andrés, és un anti-heroi que en temps de marketing i excés d'informació fa l'únic que sap fer: jugar a fútbol com els Déus !


No es tenyeix els cabells, no es tatua, estudia una carrera universitària i quan marca un gol no posa com ho fan les estrelles mediàtiques del fútbol. Andrés Iniesta és un dels motius pels quals estic orgullós de ser del Barça.

3 comentarios:

albert de tremp dijo...

Ole que arte el de Don Andrew, senyor de Stamford bridge. Que dius camarada?, avui m'he animat a escriure't per 2 coses 1- es festa a lleida!!! i 2- estic expectan a veure si la diosa fortuna m'envia cap a roma...ciutat eterna.

Salut company!

Capitandorra dijo...

Malparit....M'he animat a repondre't per 2 coses: una per enveja, si ets uns dels afortunats que pot anar a Roma i 2- per enveja per estar de festa...Jajajajaja...Salut i força company i moltes gràcies per passar-te per aquí ! A veure si ens veiem aviat

Capitandorra dijo...

Per cert, si has estat tocat per la diosa fortuna i necessites algú que t'aguanti la coca-cola que et prendràs a l'estadi olímpic de Roma el proper 27 de maig, estic disposat a sacrificar-me !