miércoles, 31 de diciembre de 2008

Molt bon any i moltes gràcies !


Molt bon any a tothom i moltes gràcies per tot ! Moltes gràcies a tots els que avui us heu enrecordat del meu cumpleanys i m'heu felicitat - avui en faig 30- com per exemple la Laura, el Javi, la Glòria, l'Oriol, el Miquel, el Thomas, ma germana, la Valeria, l'Ezequiel, el Gil, l'Àlex, el Federico, l'Alicia, el David, els meus pares - sempre els meus pares, passi el que passi !-,l'Adama, i a molts a més, mil gràcies ! I a aquells que us heu oblidat, moltes gràcies també i no patiu, són coses que passen !


A més, aquest ha estat un any especial, un any que guardaré en la memòria, per tot el que li ha passat al meu germà Joaquim i hi ha hagut tanta gent que s'ha preocupat per ell, que m'ha ofert el seu suport, que m'ha fet sentir estimat i amb forces, i jo només voldria tenir l'oportunitat d'estar a l'alçada de tanta bondat, d'haver après de tanta qualitat humana. Un miler de gràcies a tothom !

No hay comentarios: