viernes, 28 de marzo de 2008

Gràcies


A mi, a casa, m'han educat en aquella vella dita castellana que 'de bien nacidos es ser agradecidos' i és per això que aquesta breu entrada la vull dedicar a parlar d'en Ramon Pedrós. Si jo vaig arribar a Tarragona és perque ell em va convèncer amb un projecte engrescador pel Diari de Tarragona i avui, el meu antic director, ha anunciat que abandona el timò de la capcelera més forta de la ciutat. Li vull agrair, públicament, que mai m'escatimés un segon per ajudar-me a ser millor professional i que mai em negués un minut en el terreny personal. En els temps que corren, costa de trobar gent que combini el màxim rigor professional amb un tractament exquisit del factor humà. Amb la marxa d'en Ramon, se'n va un molt bon periodista i una molt bona persona. Molta sort en el nou projecte i també molta sort a l'Àlex Saldaña qui assumeix, de manera temporal, les regnes de la redacció. Necessitarà tot el suport d'un equip professional desafortunadament massa acostumat a aquests canvis de direcció.

No hay comentarios: