jueves, 4 de septiembre de 2008

Catedral de Tarragona







Per motius que no venen a cuento, visito amb regularitat la Catedral de Tarragona. Avui he tingut la immensa oportunitat de poder veure l'interior de la Catedral a 20 metres d'alçada. Resulta que estant fent les obres de remodelació de l'antic orgue i, com que la cabra tira al monte, m'he enfilat per la bastida, amb el consentiment previ dels supervisors, amb una il·lusió bàrbara. Si som capaços de superar certs prejudicis que hom pugui tenir, les Catedrals haurien de ser lloc de visita obligatòria per la seva arquitectura corprenedora i, també, perquè les seves pedres guarden la nostra història. Si teniu un segon, apropeu-vos a la Catedral que tingueu més propera; val molt la pena !






Us deixo tres fotos que he pogut prendre a les altures. A la primera,d'abaix a adalt, veureu en primer pla una verge del retaule del orgue amb el rossetò de la nau central al fons. A la segona, els tubs de l'orgue presos des d'un contrapicat. A la tercera, un mossèn llegeix la Bíblia. Ja em direu què us semblen però jo estic especialment entusiasmat en com m'han sortit aquestes fotos.






PD A la meva edat, i estic descobrint lo molt que m'agrada la fotografia. Em plantejo, fins i tot, prendre algun curset.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Jajajajajaja, el Barça ja comença perdent, colla de..... ah no, no, que aquest post té a veure amb les fotos.

Les fotos molt guais, sobretot la de l'òrgan. No et coneixia aquesta afició. Per cert, què cony és un contrapicat?

Ramon

Capitandorra dijo...

Lo del Barça era l'altre post, tros d'animal ! Tu ho hauries de saber millor que ningú que lo important no és com és comença, sinó com s'acaba.Moltes gràcies per lo de les fotos, de veritat que m'estic aficionant un munt. Sobre què és un contrapicat, t'ho explico en privat, ok ?

Petons

Unknown dijo...

pues si que estan muy bonitas las fotos, las tres pero la del cura leyendo la biblia esta muy muy bonita, tampoco yo sabia que tenias estas habilidades....jajajaj

Capitandorra dijo...

Soy un pozo de sorpresas, yaz, ya lo sabes...Besos

La casa de Pinel dijo...

al final saldra la vena artista

Capitandorra dijo...

Buenas pineli amigo,

Pues y ves, que uno nunca acaba de conocerse al 100% Me estoy aficionando mucho a la fotografía pero te aseguro que, por el bien de la humanidad, soy un desastre con un pincel en la mano y dibujo peor que un gorila manco.

Recibe un fuerte abrazo y espero que todo ande bien con Vidal