domingo, 14 de septiembre de 2008

Barça 1- Racing Santander 1


Fa quinze dies escrivia, sobre la derrota del Barça a los Pajaritos, recomanant allò tant nostre de tranquil·litat i bons aliments. Ahir, confirmant que tinc una vena masoquista amagada, em vaig asseure al sofà disposat a veure - per obra i gràcia de la guerra dels Déus del Fútbol- en obert el primer partit del Barça de Guardiola al Camp Nou. Davant, un equip tan poc temible com el Racing de Santander.


Els culès sabran ja de sobres quin és el resultat del matx així doncs, em centro en un aspecte que em preocupa, i bastant, d'aquest actual Barça. Estic plenament convençut, veient com es mou l'equip en els primers partits en els que es juga les garrofes, que el Barça ha baixat un esgraó. Ara per ara, el Barça que perfila Guardiola és un Barça correcte - només faltaria que a casa, i davant del Racing, no crees moltes més ocasions de gol-; 'aseado' - que diuen els castellans-; que dóna gust presentar-lo als sogres per lo seriós i responsable que és però que resulta terriblement gris, terriblement aburrit, terriblement previsible. La manca de connexions neuronals que demostren els jugadors més talentosos d'aquesta temporada - Xavi, Iniesta, Messi- és absolutament preocupant.


Ser del Barça - em disculparan que em posi seriós- significa alguna cosa més que ser seguidor d'un equip de fútbol; ser del Barça significa creure que hi ha una manera correcta i una incorrecta de fer les coses - per guanyar de qualsevol manera ja està el Madrid-; ser del Barça significa que no hi ha ètica sense estètica i en Guardiola ha sacrificat el talent per rodejar-se d'un grup de futbolistes extremadament treballadors però que conviden a fer-lis el salt d'un moment a l'altre. L'esperit del Barça fa dos anys que va dimitir del Camp Nou i fa només uns mesos que va volar cap a Itàlia.Tant de bo m'equivoqui però tinc la impressió que enguany patirem, i patirem com no haviem patit mai.


PD Escric aquest post escoltant 'Let's see how far we've come' ,dels Matchbox 20. Doncs això, a veure fins on arribarà en Laporta en la seva aposta per Guardiola....

4 comentarios:

Unknown dijo...

Yo no soc del Barça pero em va agradar molt el comentari de la mañana Flor

Capitandorra dijo...

Moltes gràcies, mama, encara em faràs posar vermell !!! jajajaja...Francament, és una gran idea no ser del Barça i jo, si pogués, ho faria però, tonto que és un, partit rera partit torno a passar-ho malament...La meva vena masoca !!

Un petò

Anónimo dijo...

Jajaja a mi també em va agradar el comentari al diari!
Bueno, penso que aquest Barça pot donar-nos bastantes alegries, però cal fer molta atenció en la maleïda defensa!! Ahir Cada cop que la tocaven els seus delanters era un perill; l'unic que va estar be va ser el Piqué.

Capitandorra dijo...

Hola xavals,

Perdoneu que hagi trigat en contestar. No ho sé, de veritat que no ho vec gens clar. Si diumenge palmem a Gijón, el Barça es situa en posicions de descens ! Hasta ahí puedo leer !

Petons

El gran D.