domingo, 20 de julio de 2008

Bruce Springsteen


El Boss ha actuat dos nits seguides a Barcelona i ha renovat el seu lideratge amb dos concerts que quedaran a la memòria dels afortunats que hi han pogut assistir. Per motius que no venen a compte, m'ha estat impossible disposar d'una entrada però, en l'hipotètic cas que es conformin els rumors que ell i la E-Street Band es retiren, sempre em quedarà el record de l'estiu del 2003, a Montjuic, quan vaig entendre perquè és tant i tant gran aquest home en un altre memorable concert del qual en vaig gaudir en la companyia d'un gran amic.


Deixo el link d'una d eles cançons que més m'agraden del Boss, Jungleland, amb un solo extraordinari de saxo d'en Clarence Clemons, el saxofonista de la banda, en Big Man. És fantàstica.
PD A la foto, el Boss amb en Clarence Clemons i, per mi, un dels millors bateries del món, Max Weinberg.


2 comentarios:

La casa de Pinel dijo...

este tio me marco una etapa de mi vida, luego me cazaron y ya nadie mas que mi estado de casado me ha marcado otra etapa, desgraciadamente.

Capitandorra dijo...

Grande, muy grande el Boss. Su concierto es del que guardo mejor recuerdo. Verano, un colega y buena música. A mí también me ha marcado el Boos y la E Street Band.

Un abrazo y gracias por pasart por aquí

Capitandorra